New chapter

Ohoo

It has been like forever since I post something here!
Lama gila.. Banyak dah jadi.

Benda-benda best dalam hidup aku:

1. dah habis degree! cayalaa
2. ada 3 anak buah. 2 girls 1 boy.




Zara Humaira


 Airol Adam Ra'ed


Zara Medina

3. Ada 3 big bros yg super proctective dan caring (in their own unique ways).
4. Ada the most coolest ibu. My mother is just, crazily awesome and the best cook ever!
5. Paling latest, tengah menulis novel.waaaa.. ><

oh yeahh.

kalau org yg kenal aku ni macam mana, memang gelak guling siap muntah hijau agaknya bila tahu aku buat novel. tapi realitinya ialah, aku mula menulis since sekolah lagi. zaman dolu-dolu mana ada laptop canggih ni. yang ada buku karangan dengan buku sains yg panjang tu. Itulah medium aku menulis cerita/novel. tapi so far, dalam banyak banyak novel aku tulis, satu je yang berjaya ada ending.

BIBIK MEDIK.

bila masuk Uitm, ada member perkenalkan novel tulisan Hlovate. 5 tahun 5 bulan. terkedu sekejap aku baca. macam kenal je jalan cerita dia.
dem.
68% jalan cerita dia sama dengan Bibik Medik aku tu. dan, ofkos, 5 tahun 5 bulan lagi best. 
sedih ohh T_T

dan few lagi novel aku buat yang tiada penghujungnya.
then one day, member aku tgk aku buat novel. dia pun rekomen upload kat penulisan2u.com.

so there my starting point. 

sekarang ni, baru buat another blog- akubukanhanatajima.blogspot.com
novel bertajuk...

'Aku bukan Hana Tajima!'.

ada masa, bacalah. it's not as good as Hlovate's but it's readable. hehe.
no harm reading it. 
happy reading! ^^

Comments

Popular Posts